26 Mayıs 2016 Perşembe

Nuxe Huile Prodigieuse Çok Amaçlı Kuru Yağ

Nuxe  gerçekten kaliteli bir dermokozmetik markası diyebilirim. Daha önceden PÉTALES DE ROSE serisinin yüz temizleme sütünü kullanmış ve memnun kalmıştım. Geçen yaz cilt ve saç bakımım için etkili bir ürün kullanmak için arayışlara girmiştim. O dönemde Polonya'da Erasmus stajındaydım :) birkaç eczane gezdim ve bana iki farklı ürün almana gerek yok bu yağ hem cildine hem de saçlarına iyi gelir dediler. Açıkçası daha önceden kuru yağ fln kullanmadığım ve cilt tipim akneye meyilli olduğu için başta çekindim. Testerı denediğimde neden "kuru" dediklerini anladım. Anında kuruyor ve emiliyormuş :)
  
Cildimi yumuşacık yapıyor ve sivilce oluşumuna neden olmuyor. Komedojenik değil. Ben duştan sonra nemli saçlarıma uyguluyorum. Saçlarımın rengini canlandırıyor ayrıca yağlanma yapmıyor. Ancak yine de saç diplerine uygulanmasını tavsiye etmiyorum :)
Bu aldığım ikinci kuru yağım. İlki 50ml likti ve sprey değil splash  uçluydu. Özellikle saçlara uygulaması daha kolay olur diye ikinci seferimde 100ml lik sprey uçluyu aldım :) yaklaşık 3 aydır kullanıyorum bu şişeyi ama daha bu kadarcık eksildi. Uzun süre daha kullanırım gibi görünüyor :)
Sonuç olarak beklentilerimi ziyadesiyle karşıladı diyebilirim :)
Blogumu takip etmeyi unutmayın :)

Blogumu takip etmeyi unutmayın :)
Sevgilerimle  ♡ ♡ ♡

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder