26 Mayıs 2016 Perşembe

Loreal Nude Magique Cushion

Cilt makyajında yepyeni bir dönem başlıyor!
Yıllar yıllar önce yüz kremlerine pigment eklenmesiyle hayatımıza fondötenler girmişti. Uzun bir müddet cilt makyajı için tek seçenek olsalar da zamanla BB ve CC kremler de bu piyasaya girerek çeşitlilik oluşturdular. Peki şimdi sırada ne var?
Cevap veriyoruz CUSHION'LAR :)
Güney Kore' dermokozmetikte attığı büyük bir adım bu Cushionlar. Fondöten, BB ve CC kremlerden en büyük farkı ise özel bir kullanım kitine sahip olması. Özel tasarımıyla kullanımı da epey kolaylaştırıyor.
Türkiyede satışa başlayan birkaç markadan biri de Loreal oldu. Cosmopolitan'ın şuradaki yazısında Loreal'i en iyi ilk beş cushion içerisinde saydığı yazısını da görünce kararımı verdim.
Watsonstan 42.90TL ye mayıs ayı indiriminden aldım.

Kapağını açtığımızda ilk bölümde cushion için özel geliştirilen süngeri görüyoruz. Ayrıca ayna koymaları da yine kullanım pratikliği açısından önemli :)

Tecrubelerimi de paylaşmak istediğim için bu yazıyı hemen yazmak yerine bir müddet kullanmak istedim. Bu yüzden uygulama süngeri birazcık kirli :)) Resimdeki kahverengi süngerin içinde cushion emdirilmiş durumda. Uygulama süngerini Cushionlu süngere bastırıyoruz sonrada yüzümüze puf puf sürüyoruz. Bu kadar basit :)

Benim cilt tonuma uygun olanı 3numaralı Vanilla oldu. Doğru renk seçimi çok önemli. Aksi halde yeterli kapatıcılığa erişememek veya anormal bir esmerlik gibi sorunlarla karşılaşılabilir :)
Kullanımıyla ilgili Lorealin şu videosunu izleyebilirsiniz :)



Görüldüğü üzere uygulaması gerçekten çok basit. Cushionların diğer avantajlarına gelince ben kapatıcılığını da sevdim. Tavsiye ettiğim bir arkadaşım ve ablam da almışlar. Onların en çok beğendikleri yanı kapatıcı ve doğal görünümlü oluşları. Ayrıca cildimde ağırlık yapmıyor ve uzun süre sabit kalıyor. Hatta suyla çıkarmak neredeyse imkansız. Ayrıca SPF29 güneş korumalı. Güney Korede en çok rağbet gören Innisfree IOPE gibi markaları araştırdığımda SPF50 olduklarını görmüştüm. Loreal neden SPF29 anlamış değilim. Bizim millet koreliler kadar beyaz olamaz nasılsa diyerek bize SPF29u layık görmüş olabilirler :))
Dezavantajlarına gelince sanırım ilk sıraya miktar problemini yazmak gerekir.14,6g bana biraz az geldi açıkçası. Fiyatı ederiyle kıyaslayınca Cushionlar Fondötenlerden epey pahalı oluyor sanki? ayrıca ürünün epey bir kısmı cushion süngerinin içinde kalır gibi? İlk aldığımda uygulama süngerini dokundurduğum anda yeterince cushion alabiliyordum. Şimdi biraz daha basınç yapıyorum. Zamanla kullanımı zorlaşabilir.
Ancak refill lerden de bahsetmek lazım. Türkiyede henüz rastlamadım ancak cushionunuz bitince içine yenisini takıyorsunuz-dolduruyorsunuz. Tam olarak nasıl olduklarını bilmiyorum ancak ileriki yazılarımda mutlaka bahsedeceğim :)
Sonuçta sevdim mi? Kesinlikle evet :) Tam bana göre diyebilirim. Kalıcılığı kolaylığı ve cildimde ağırlık yapmaması benim için çok önemliydi.

Blogumu takip etmeyi unutmayın :)
Sevgilerimle  ♡ ♡ ♡

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder