28 Mayıs 2016 Cumartesi

Avene Cleanance Solaire Spf 50

Yaz geldiiiii :)
Yaz tatili denince akla gelen deniz kum güneş üçlüsünün üçüncüsü beni biraz korkutuyor. Buğday tenli biriyim ve güneşte en kolay yanıp çabucak bronzlaşan ten rengine sahibim. Bu yüzden her yaz günlük kullanım için Spf50 bir güneş kremi kullanmayı tercih ediyorum
Güneşin zararlı etkilerinden korunmak için herkesin en az Spf50 olmasa bile bir güneş koruyucu krem kullanması gerekiyor. Aksi halde güneş yanıkları, lekeleri veya ileri boyutlarda cilt kanserine davetiye çıkabiliyor.
Benim geçen yazdan beri tercihim Avene'in bu 50 farktörlük güneş koruyucusu oldu. Daha öncesinde Sebamed in spf50 güneş koruyucusunu kullanmıştım ancak cildimin yağ dengesini bozup bazen sivilce oluşumuna sebep oluyordu. Bu yüzden Avene'e geçiş yaptım. :)
Öncelikle Sebamedden vazgeçmeme sebep olan durum Avenede söz konusu olmadı. Yağlanma ve sivilce gibi oluşumlar söz konusu olmadı. Son derece transparan bir görüntüsü var. Sebamed ne kadar ince sürersem süreyim yoğurt sürmüşüm gibi görünüyordu :)) Ancak kıvamı bana biraz yoğun geldi, uygulama kolaylığı açısından rahatsız edici.
Pompa uçlu ve bence böyle olması ideal olmuş. Sprey olamayacak kadar yoğun bir kıvamı var ve eğer tüp uçlu olsaydı kullanımı zorlaştıracaktı. Güneş koruması da yeterli düzeylerde. Ben genel olarak memnun kaldım. Ama biraz daha ince kıvamlı olmasını tercih ederdim.

Blogumu takip etmeyi unutmayın :)
Sevgilerimle ♡ ♡ ♡ 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder