2 Ağustos 2016 Salı

Scholl Velvet Smooth Express Pedi

   Reklamını televizyonda gördüğüm ilk andan beri "acaba alsam mı?" diye düşündüğüm, aklımın bir köşesinin müdavimini en sonunda aldım. Normalde fiyatı 79,90TL olarak Gratis'te bulunabiliyor. Çok nadiren fiyatı 100TL yani indirimsiz haline yükseliyor ama genelde 79,90'a kolayca bulabilirsiniz. Ayrıca bazen güzel bir indirim olduğunda 64,90TL de olabiliyor takip edin derim :) Peki ben ne kadara aldım? 49,90TL :) Bir günlük indirimleri mutlaka takip etmenizi öneriyorum. Bunun için Instagram sayfaları biçilmiş kaftan.


   Anladığım kadarıyla bu ürünün iki tipi var. Bir normal cilt tipine uygun uçla satılan mavi cihaz, bir de elmas taneli sert cilt tipine uygun pembe cihaz. İşin aslı cihazlar aynı ama uçlar değişiyor. Yani ben pembe istiyorum ama cildim sert değil diyorsanız pembe cihazı alıp bir de normal başlık alabilirsiniz. Yani neden olmasın? :)
   Tabi benim hikayem bu değil. Mavi alma niyetiyle gittiğim mağazada 12 tane pembe Scholl vardı ama bir tane bile mavi yoktu. "Serçe parmaklarımın yanları bazen çok sertleşebiliyor ben bunu kullanıyım yaa" diyerek pembeyi aldım. Benim şansıma mağazada normal uç da yoktu :)


Elmas tanesi ismini verdikleri yapılar bu şekilde görünüyor. Benim almadan önce aklımdaki en büyük soru işareti uçların ne sıklıkla eskiyeceğiydi. Zira ben kağıt zımpara gibi bir şey zannediyordum ama tabii ki öyle değilmiş :) Sert ve dayanıklı görünüyor. Ben epey uzun bir süre kullanabileceğimden eminim.




 Cihaz kullanıma hazır halde kutulanmış. Tek yapmanız gereken pil yuvasındaki kırmızı şeridi çıkarmak. Yani kutudan bir cihaz, bir başlık, 4 pil ve plastik kapak çıkıyor. Cihaz 4 adet AA kalem pille çalışıyor. Braun'un klasik epilasyon aletleri gibi ses çıkarıyor.
  
  Ben çok memnun kaldım. Ayrıca iyi ki elmas taneli olanı almışım diyorum çünkü serçe parmaklarımın yanları bile yumuş yumuş oldu. Ayaklarınızı beyaz sabunla yıkayıp tamamen kuruduktan sonra uygulamayı yapmanızı tavsiye ediyorum, çünkü beyaz sabun cildinizdeki nemi en iyi uzaklaştıracak temizleyicidir. Ve Scholl'un en başarılı sonucu vermesi için ayaklarınızın temiz ve kupkuru olması lazım. Uygulamadan sonra etkinliği arttırmak için günlük ayak nemlendiricisi kullanmayı unutmayın.

   Burada bir şeyleri tavsiye etmeden önce kendime yine olsa yine alır mıyım diye soruyorum. Ve evet, kesinlikle alırdım. Çok pratik bir kullanımı var. Eskiden ponza taşı kullanıyordum. Şimdi onun hiçbir işe yaramadığını söyleyebilirim. Ama yine de bu ürünü almak istemeyeceklere tavsiyem metal olmayan topuk törpüleri. 
  

  Yazımı beğendiyseniz +1 bırakmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayın :)

6 yorum :

  1. Benimde alsam mı almasam mı dediğim ürünlerin başında geliyor Kararsızım diğer ponza taşlarınıda yaparken cAN ÇIKIYOR :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şimdi çok rahatladım kolayca yapabiliyorum pedikürü. Sana tavsiyem ponza taşı yerine metal olmayan topuk törpüsü kullanman :)

      Sil
    2. Çekilişe katılmayı unutmayın :) katılım çok az şansınız da fazla 😄

      Sil
    3. Metal nasıl ayırt ediceğiz ben çok anlamıyorum tahta olan sapı onlardan kullanıyorum.

      Sil
    4. Metal olanlar tabiri caizse "rende" gibi görünürler. Onlar kaş yapayım derken göz çıkarıyor genellikle. Tahta saplıların metal olduğunu zannetmiyorum :)

      Sil