5 Ağustos 2016 Cuma

Bath & Body Works Alışverişim

    Kısa süreliğine Ankaraya yolum düştü. Gelmişken Ankara'nın en büyük alışveriş merkezi olan Ankamall'e uğramazsam olmazdı tabii. Daha önce de bikaç kez burda gördüğüm ama hiç girmediğim bir mağazaydı Bath&Body Works. Banyo malzemelerimi genelde Body Shop, Watsons veya Gratislerden alıyordum. Ama bu mağazanın rengarenk vitrini ve indirim yazısı beni içeri çekmeyi başardı.


    Adından anlaşılacağı üzere duş ve banyo jelleri, vücut losyonları, çeşitli kokular, shimmerlar, mumlar va var. Fiyat olarak kıyaslarsak Body Shoptan biraz daha fazlası. Ürün çeşidi olarak oda kokuları ve mumları ciddi bir yer tuttuğu için Body Shoptan daha geniş olduklarını söyleyeceğim. Ama çok fazla fark yok. Bu mağaza şekerli kokuları sevmeyenlere pek hitap etmiyor. Zira ürünlerin %70i şekerli kokulardı. Ama sanıyorum ki sezon ürünleri de oluyor. Yani kış aylarında daha baharatlı kokular da gelebilir.
   Ben kokuları genel olarak tanımak adına yine küçük küçük ürünlerden almak niyetiyle girmiştim. "5'i 39.90TL" indirimine dahil ürün grupları amacıma uygun olduğu için oradan alışveriş yaptım. Bahsettiğim indirime lip glosslar, body spreyler, vücut jelleri, banyo köpükleri vb ürünlerin küçük boyları dahildi.


    Paris'i bi çok romantik gibi bende seviyorum. Kokusundan ziyade adı için aldım diyebilirim :) Japanese Cherry Blossom da eğer benim Sakura adıyla bildiğim kiraz çiçekleriyse bunu kesin almalıyım diyerek onu da aldım. Bir tane de yaz kokusu olsun diyerek Kauai Lei Flowerı aldım. Bu koku hafif şekerliydi. Twisted Pepermint kış serisindenmiş. Güzel bir çiçek kokusu ve hafif bir nane ferahlığını başarıyla bir araya getirmişler bence. Bunu beğeniceğime emin olduğum için losyonuyla birlikte aldım.

   Mağazadan memnun kalırsam önümüzdeki günlerde bir güncelleme ile duyurup 2. Alışverişimin postunu da ekleyeceğim :)
  Yazımı beğendiyseniz + 1 bırakmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayın :)
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder