9 Aralık 2016 Cuma

Sleek Matte Me Likit Mat Ruj - İnceleme

   Ben bu rujun incelemesini yapmayı nasıl unuturum?

   Kurban bayramındaki indirimde aldığım Sleek Matte Me ruju uzun süredir elimin altında. Seçtiğim tonu pek fazla kendime yakıştıramadığım için çok sık kullanmıyorum. Bu seçim maalesef benim hatam da sayılmazdı zira Sleek gerçekten harika bir likit mat ruj üretmiş olmasına rağmen yetersiz renk çeşitliliğinden ötürü kaybediyor.

 
    Renklerine kötü demiyorum, yanlış anlaşılmasın. Her biri birbirinden iddialı renkler. Ama ben iddialı rujları kendime yakıştıramıyorum. En özel günlerde, düğünlerde, kokteyllerde bile göz makyajıma yoğunlaşıp dudaklarımı yine nude tercih ediyorum. Bu sebeple Sleek'in renk skalası bana uygun değil. Eğer sizin beğendiğiniz bir renk varsa kesinlikle kaçırmayın, alın. Bendeki Bitter Sweet rengi...

    

    Üstteki pembe renk Sleek, alttaki kızıl kahve de Pastel. Bu iki rujun kıyaslamaları için yarın gelecek olan Pastel incelememe göz atmayı unutmayın.
    Bu üründe bütün övgüler kalıcılığı için olacak. Zira sabahtan akşama hiçbir rötuş gerekmeksizin dayanıyor. Zaten likit mat rujların en sevdiğim yanı da bu kalıcılıkları. Yemek yediğim zaman dudaklarımın içine çok çok hafif bir silinme oluyor elbette ama olsun o kadar!

    Bu yazı biraz kısa olacak. Dediğim gibi rengi sevemediğim için çok kullanmadım. Ama dudaktaki dokusu mükemmel. Tavsiye ettiğim ürünlere ekleyiniz efendim :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder