8 Eylül 2016 Perşembe

The Balm Hawaii - İnceleme

   Uzun bir zamandır severek kullandığım bir paletten bahsetmek istiyorum bugün. The Balm'ın Autobalm serisinden Hawaii makyaj paleti.


    Bu fotoğrafı şuradaki alışveriş yazımdan hatırlayan oldu mu? Şuanda bitmek üzere ve gidip yenisini almak niyetindeyim. 
    The Balm markası bildiğiniz üzere bu tatlı makyaj ve far paletleriyle tanındı ülkemizde. Her bir palet için ayrı bir tema işlemeleri de çok hoşuma giden bir mesele :) Örneğin Meet Matte paletlerinde "Matte" isimli bir adamın profilini, Hawaii ve California (Autobalm) paletlerinde ise ehliyet temasını işlemişler. İyi fikir değil mi? Ayrıca plastik materyal yerine kağıdı tercih etmeleri de farklılık kazandırıyor. Ancak çok çabuk kirlenmesine yok açıyor (bkz:Gratislerdeki testerlar). 

    Bu palet, bir allık, bir highlighter, bir liner bir de lid farı içeriyor. Her birini tek tek inceleyeceğim;
 Allığını ilk aldığım zaman beyaz tenime çok yakıştırmıştım. Ancak şuanda epey bronz olduğum için şeftali tonlu allıklara yöneliyorum bu yüzden uzun süredir allığını boşlamış durumdayım. Ancak soğuk pembe tonda allık kullanan birine tavsiye edebilirim. The Balm'ın meşhur bronzerları ile yapı olarak çok benziyor. Bol pigmentli ve talk içermiyor. Yapısı da yumuşacık :)
Aydınlatıcısı bronzlaşmama rağmen yeterince aydınlık bulmuyorum bu rengi. Kendi teninizde mutlaka denemelisiniz. Sonuçta aydınlatıcılar da ten ürünleri ve kişiden kişiye çok farklılık gösteriyor. Ben göz altlarımda kapatıcımı sabitlemek için kullanıyorum. Sağlıklı ve hafif bi aydınlık oluşturuyor ama tek başına aydınlatıcı olarak yeterli olmuyor elbette bende. 
Crease/ Liner göz kapağının katlanma bölgesi ve kirpik dipleri için The Balm tarafından uygun görülmüş bu renk. Çok yoğun bir pigmentasyona sahip. Kuru olarak toz eyeliner gibi kullanmak mümkün. Ayrıca ıslak bir fırçayla uygularsanız jel eyelinerlardan alacağınız performansın aynısını alabilirsiniz. 
Lid Kapak farı diye adlandırdıkları far ise muhteşemlik sınırlarının ötesinde bir renk. Tek başına göz kapağınıza uygulasanız yeterince güzel bir makyaj elde edersiniz. Her türlü ten ve göz rengiyle harika bir sonuç çıkaracağından eminim. Bu far da yumuşacık bir yapıya sahip. 


   Sanırım hangi rengin hangisi olduğu aşikar :) Liner rengi sıcak bir eyeliner olarak kullanılabildiği gibi far olarak da güzel bir renk. Lid far rengi ise krom tonlarında çok hoş bir renk. 
   The Balmn tüm farları yoğun pigmentasyona sahip olmakla birlikte en yaygın bilinen kötü yanları çok tozutuyor olmaları. Bu uygulama esnasında göz altlarınızı kirletmenize sebep olacağından concealer sonrası farlar uygulanmamalı.
    Çok tozutuyor olması ve pigmentlerinin güçlü olması sebebiyle özellikle koyu renklerde dikkatli uygulama yapmayı gerektiriyor.
    Çantaya atıp çıkmak için daha iyi bir ürün düşünemiyorum. Aynası da olduğu için ben çantamdan hiç eksik etmiyorum bu paleti.

İçerik İncelemesi:

    The Balm ürünlerinin talk içermediğini duymuşsunuzdur. Bu konuda küçük bir yanlış anlaşılma var. The Balm'ın bazı ürünleri talk içermiyor. Örneğin bu palette allık ve far rengi talk içermezken liner ve highlighter talk içeriyor. 
    Silikon içerdiği için çevreye zararlı. Ayrıca silika da içeriyor ki bu da ciltte tahrişe sebep olabilir. Kullandıkları renk maddeleri de tahrişe sebep olabilecek türden. Paraben yok. Bir renkli kozmetik ürünü için hiç de fena sayılmaz :)




   Ben severek kullanıyorum Hawaii paletini. Eğer paletteki renkler hoşunuza gitmediyse ancak bu tarz bir ürün istiyorsanız California paletine de bakmanızı öneriyorum. Görseldeki palet California. Daha sıcak ve nude renklere sahip. Ayrıca aydınlatıcısı da ışıltılı olduğu için daha iyi aydınlatıcağından eminim :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder