5 Eylül 2016 Pazartesi

Essense Dip Eyeliner Waterproof - İnceleme

   Son yaptığım Gratis alışverişimin yazısında  bahsettiğim üzere havuz ve denizde kullanabileceğim bir eyeliner almak niyetindeydim. Gratisteki satış görevlisinin önerisi üzerine Essense'in dip linerını aldım. Daha önce Essense markasından alıp da memnun kaldığım, bitince yenisini alacağım dediğim hiçbir ürün olmamştı. Bu yüzden gerçekten ön yargılı yaklaştım bu ürüne.

   
   Suya dayanıklılık konusunda bana hiçbir sorun yaşatmadı. Benim Einstein'ın bahsettiği kadar güçlü olmayan ön yargılarımı ise bir türlü yıkamadı. Sudan her çıkışımda elime aynayı alıp akıp akmadığını kontrol ediyordum :) Yine de saatlerce suda kalacağım zamanlarda bile bu eyelinerı sürmekten çekineceğimi sanmıyorum.

   

   Asıl sorun ise kalıcılığı değil. Birkaç kullanımın ardından sünger ucu aşınmaya başladı. Bu durum her defasında daha fazla likiti ucuna almasına ve pürüzsüz/ince uygulama yapılamamasına sebep oluyor. 








    Essense markasından daha önce aldığım bir eyelinera küçük bir tbt dönüşü yapmak istiyorum :) Upuzun ve ince bir ucu vardı kendisinin. Zamanla (1 aydan kısa) parçalanarak kısaldı ve kütleşti. Rengi eski canlı siyah halini hemen kaybetti ve sulu boya siyahına döndü.



Sırasıyla Essense dipliner, Max Factor Masterpiece, The Balm Schwing
    Anılarım bu şekilde olduğu için beklentim de pek yüksek sayılmazdı :) Ama beklentimin üzerine çıkmayı başaran bir özelliği daha oldu. Renk konusunda çok başarılı. Fotoğrafta en üstteki uygulama Essense Dip linera ait. Düz bir çizikte çok kalın bir uygulama yapsa da rengi The Balm Schwingin kömür karası rengi ile bire bir. Ortadaki uygulama ise Şu Yazımda bahsettiğim Max Factor Master Piece eyeliner. Birkaç kullanımdan sonra o da sulu boya siyahı oldu.

   Özetleyecek olursam; kalıcılığı (waterproof özelliği) ve rengi başarılı, ucu dolayısıyla uygulaması başarısız. Yine de sanırım artık Essense markasını kötüleyip durmayacağım :)
Not: Ürünlerin fiyat bilgilerini alışveriş yazılarımdan bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder