4 Temmuz 2016 Pazartesi

Gosh Smokey Eye Göz Farı

    Gratis'ten son yaptığım alışverişi ve bu ürünün fiyatını şuradan bulabilirsiniz :)
    Aslında niyetim The Balm Nude paletlerinden en ışıltısız olanı almaktı bu alışverişte. Ama sanki her gidişimde daha da ışıltısı artıyormuş gibi her almaya niyet ettiğimde yeniden vazgeçiyorum. En son aldığım ışıltılı far Maybelline The Blushed Nudes oldu. Blushed Nudes'u yaz makyajım için tercih etmiştim o yüzden ışıltılı oluşu hoşuma gidiyor. Ama kış makyajı için düşündüğüm The Balm Nude paletlerine cesaret edip bir türlü alamadım.
 Not: Işıltılı farlar da güzel, ama ben bu ara mat makyaj seviyorum :)
   Alışveriş günümüzde Gosh'ta %50 indirim vardı. Kahve tonlarında son derece hoş ve mat görünen bu paleti de Balm'ın Nude paleti yerine aldım diyebilirim. Bendeki rengi  Brown 02. Bu sebepten dolayı paletin incelemelerinde sıkça The Balm Nude paletlerinden bahsedeceğim :)


   Renkleri kahverengi göz makyajı için tam da ihtiyaç duyulan renkler. Ayrıca paletin üzerine koydukları jelatin nasıl kullanacağını bilmeyenler için de yol gösterici nitelikte. Basit bir öneri olarak; kirpik dibinden itibaren olmak üzere koyudan açığa uygulayıp karıştırma fırçasıyla hafifçe dağıtın :)


    Farların dokusu yumuşacık. The Balm Nude Dude paletinden de daha yumuşak :) En açık renk kaş altı için aydınlatıcı kullanmayacaksanız yeterli. Bu 4 renk harika bir dumanlı göz makyajı için ideal.  Ayrıca sondaki iki renk kaş doldurmak için de kullanılabilir. Çünkü neden olmasın? :)
Küçük bir tavsiye; eyeliner kullanmadan farınızı uygularsanız ve kirpik diplerini far ile koyulaştırırsanız gözleriniz olduğundan iri görünür.


   Swatchlarımız da böyle. Uyguladığım haliyle bile çizgilere dolmaya ne kadar meyilli olduğunu görüyorsunuz değil mi? Baz uygulaması olmadan kullanmak pek akıllıca olmaz. Kullanmayı denediğim zaman da tahmin ettiğim gibi çizgilere doldu ve kısa süre dayanabildi. The Balm Nude Dude paletini denediğimde daha uzun dayanmıştı. The Balm'ın Put a Lid On It isimli far bazı ile kullandığım zaman ise uzun süre kullanmayı başardım ve iyi ki almışım dedim.
   Renk verişleri de yine Swatchlardan anlaşılacağı üzere The Balm Nude paletinden daha zayıf ama kötü değil.
  Sonuç olarak renkler ve renk verişler fena değil. Kalıcılık, baza ihtiyaç duyuyor.
Yazımı beğendiyseniz +1 bırakmayı ve blogumu takip etmeyi unutmayın :)

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder