13 Ekim 2017 Cuma

True Eco BEYOND Mağaza Turu

    Günlerdir hatta neredeyse haftalardır şu yazıyı oturup yazmak için kendimi ikna etmekle meşguldüm. Ya yoğunluğu bahane ettim ya da fotoğraf çekmek istemedi canım bir şekilde salladım durdum. Herhalde dünyanın en yoğun işsizi benim! Veya insan tembelliğe alışınca kaptırıp gidiyor da diyebiliriz :)
    Geçenlerde gerçekleştirdiğim Ankara ziyaretimde geleneksel Ankamall ve Beyond turumu attım. Bu kez bir şeyler alıp çıkmak yerine sizlere de bu markayı tanıtmak izlenimlerimi paylaşmak istedim.

    Beyond markasını daha önce duymayanlar için kısaca tanıtacak olursam; Güney Kore markası olan LG'nin kozmetik ayağı diyebilirim. Kore kozmetiklerini beğeniyorsanız kesinlikle bakmanız gereken oldukça güzel ürünleri var. Şuan yalnızca Ankara ve İstanbul'da mağazaları var ama Instagram hesabı üzerinden iletişime geçerseniz şehir dışına da gönderim yapıyorlar.
    Markanın en güzel yanı ekolojik olması. Ürünlerde silikon paraben gibi zararlı kimyasallar bulunmadığı gibi Kore'lilerin bayıldığı lotus, pirinç, ginseng gibi doğal ekstreler ve bunlara ilave olarak kendi keşifleri veya buluşları olan fito plasenta, happy snail(bitkisel salyangoz özü) gibi temel bileşenleri baz olarak çeşitli ürün grupları geliştirmişler. İçeriklerinde hayvansal katkı içermedikleri gibi hayvanlar üzerinde test de yapmıyorlar. Genel olarak en sevilen ürünlerden ve sahip oldukları ürün çeşitliliğinden bahsetmeye çalışacağım.

 
Phyto Aqua serisi bitkisel özleri ve mineralleri içerisinde barındıran cildin canlanmasına ve yenilenmesine yardımcı olan ayrıca karma ve yağlı ciltler için tavsiye edilen seri.


Acneture serisi adından anlaşılacağı üzere akneye meyilli yağlı ciltlere yıpratmadan bakım yapmak üzere geliştirilmiş.


Lotus Aqua Bloom serisi lotus bitkisinin yüksek nemlendiriciliğini temel alan hassas ve kuru ciltler için tavsiye edeceğim yegane seri.


Himalaya Deep Moisture serisi ise içeriğindeki hyaluronik asit sayesinde cildi nemlendirmeye ve ince çizgilerin görünümünü azaltmaya yardımcı. Ayrıca cildi beyazlatma etkisi de var :)


Daha etkili anti-aging arayanlar içinse Timeless serisi bire bir. Bezelyeden elde ettikleri oligonükleopeptitler ve DNA uyarıcı etkin maddeler ile tüm yaşlanma belirtileri üzerinde etkili bir seri.


Happy Snail 24K Gold & Kırmızı Ginseng ise içerisinde üç birbirinden harika bileşeni barındırıyor. Happy Snail cilt lekeleri için çok etkili olan salyangoz özünün bitkisel dengi, içerisinde bulunan 24K altın elastikiyet kaybı için bire bir, ve son olarak ginseng güçlü bir adaptojen etki sağlıyor.

Tek kullanımlık maskelerinden bahsetmesem olmaz :) Her cilt sorununa uygun kağıt maskeleri var. Benim en sevdiklerim Intensive Ampul serisinden Ceramide ve Pyto Plesanta. Alışveriş yazımda onlardan daha uzun bahsedeceğim.

Renkli kozmetiklere gelecek olursak, genel olarak doğal görünümlü makyaj severlerin muhakkak denemesi gereken bir marka. Ten ürünlerinden en sevdiklerim CC, BB kremler ve Cushion fondötenler. Ben şuan Aqua CC kremlerini kullanıyorum ve çok memnunum. İnceleme yazısı yakında gelecek :)


Erkekler için özel serileri, saç bakım ürünleri, bebek ürünleri ve daha nicesi için internet sitelerini ve Instagram hesaplarını ziyaret etmeyi unutmayın. Fiyatları soracak olanlar için bir kaç örnek bırakarak yazımı noktalıyorum :)
 Sponsorlu yazı değildir. Sevdiğim bir markayı tanıtmak amaçlı yazdım. Tabi eğer biraz maske falan göndermek isterlerse seve seve kabul ederim :) :D

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder